8-6-2020

Vebego jaarverslag 2019

Het succes van Vebego in 2019 staat in schril contrast met de wereldwijde crisis die de corona-uitbraak met zich meebrengt. Veel van ons werk blijkt onmisbaar voor beroepsgroepen en vitale processen die de samenleving draaiende houden. Dat is het geval in alle landen waar we actief zijn. “Goed doen” krijgt zo een hele directe, urgente lading.

In de schaduw van de crisis, publiceert Vebego haar jaarverslag over 2019. Open en transparante communicatie is immers een belangrijke voorwaarde voor het realiseren van onze ambitie: dagelijks bijdragen aan het welzijn van tien miljoen mensen in 2025. In alle vier landen waar we werken – Nederland, België, Duitsland, Zwitserland - willen we sterk aanwezig zijn bij klanten die bereid zijn om, net als wij, de betekenis van ons werk en onze medewerkers te waarderen.

Omdat al onze aandacht er op dit moment op is gericht om onze eigen mensen veilig te laten werken, onze klanten te helpen en ons bedrijf zo goed mogelijk door deze heftige crisis te loodsen, hebben we ons in ons jaarverslag over 2019 beperkt tot de meest belangrijke informatie. Uiteraard blijven wij werken aan onze impactambities op langere termijn en de realisatie van onze strategie richting 2025.

In ons online jaarverslag 2019 leest u alles over de ontwikkelingen die Vebego in 2019 heeft doorgemaakt.

Wij bedanken onze klanten, medewerkers, partners en relaties voor hun inzet en voor de samenwerking. In moeilijke tijden zie je hoe je op elkaar kunt bouwen.